Sunday, May 29, 2011

Penutupan Musim 2010-2011...

Bolasepak musim 2010-2011 telah pun melabuhkan tirainya. Awal pagi tadi sempena perlawanan akhir Liga Juara Eropah, penyokong-penyokong Manchester United di sekitar Kuching telah mengadakan satu gathering di Kompleks Yayasan Sarawak, Semariang.
Sambutan yang diberikan amat menggalakkan. Kira-kira hampir 60 orang telah menghadiri perjumpaan tersebut. Ada juga sebilangan kecil penyokong setia Barcelona turut hadir dijemput untuk memeriahkan lagi suasana. Difahamkan mereka adalah penyokong tulen dan bukannya dari penyokong mana-mana kelab EPL yang lain.
Berbagai aktiviti sampingan telah dijalankan sebelum perlawanan seperti permainan ping pong dan karom. Perjumpaan sedikit sebanyak dapat merapatkan tali silaturahim antara penyokong setia MU. Saya juga sempat beramah mesra dan berkenalan dengan senior yang true die hard fan..:))

Walaupun keputusan perlawanan yang agak mendukacitakan bagi MU, tetapi syabas dan terima kasih kepada pihak penganjur terutama kepada Hj Fuad, Bakhtiar, Augustine, Andy Yeo dan Adzlie dari pihak Yayasan Sarawak sendiri kerana berkerjasama dalam menganjurkan event tersebut..

GLORY, GLORY MAN UNITED!!!!!

No comments:

Post a Comment